יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

תערוכת פריז 2012

ב- 29 בספטמבר אחת מתערוכות הרכב החשובות בעולם יצאה לדרך. כמידי שנה ולמרות המשבר הכלכלי הפוקד את העולם כולו ואת אירופה בפרט יוצגו גם הפעם יוצגו בה דגמים חדשים לצד עדכונים ושיפורים של דגמים קיימים. התערוכה תסגור את שעריה ב- 14 באוקטובר (אז אם אתם בסביבה מומלץ לבקר...).
אז מה בתערוכה
פולקסווגן צפויה להציג את הדור הבא של הגולף ואילו רנו תחשוף את הדור הרביעי של הסופר מיני הפופולארית - הקליאו. סיאט חושפת בתערוכה את הלאון החדשה (שאגב משתמשת באותה הפלטפורמה של הגולף). טויוטה חושפת את האוריס החדשה. פורד תציג את הדור הבא של המונדאו.
מעניין בעיקר את הישראלים
בצל המשבר הכלכלי כמות מתיחות הפנים והשדרוגים גדלה בהשוואה להשקות החדשות אך בתערוכה תוכלו עדיין למצוא מספר השקות חשובות (גם לנהגים הישראלים):

מאזדה 6 החדשה, בדרך ליצור סדרתי. הרכב זכה לשדרוג באיכות החומרים בתא הנוסעים, עיצוב מחוטב, מימדים מעט גדולים יותר אך הקו העיצובי נשמר.

טויוטה אוריס, גרסת ההאצ'בק של הקורולה זכתה לעיצוב עדכני יותר, אגרסיבי יותר ותצויד במנוע 1.6 ליטרים (בגרסה הרלוונטית לישראל) המסוגלת להפיק 136 כ"ס. הגיר כמובן אוטומטי רציף.

גולף וסיאט לאון פותחו על בסיס אותה הפלטפורמה. הגולף החדשה מבית פולקסוואגן בגרסתה השביעית שומרת על עיצוב כמעט זהה לדורות הקודמים, כנראה שסוס מנצח לא מחליפים. הרכב יזכה ביותר כוח אך בגדול מדובר באותו רכב מוצלח בעל רמת גימור גבוהה ביותר. הלאון של סיאט זוכה לעיצוב ספורטיבי וחד יותר מבחוץ ושדרוג משמעותי ברמת האבזור ואיכות החומרים.

רנו קליאו שזוהי גרסתה הרביעי, בדומה ליצרניות רבות אחרות מקבלת אף היא נוכחות משמעותית יותר על הכביש, בעיקר תודות למידות נדיבות יותר באורך וברוחב.

קצת וידאו מהתערוכה:
עוד על דגמים חשובים נוספים שמוצגים בתערוכה וגם על "רכבי החלומות" בהמשך...

קישור לאתר התערוכה הרשמי: The 2012 Paris Motor Show

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה